We are in a world where almost any healer can heal a tank to full health in just a few GCDs. When healers can heal half your health pool, then bosses have to hit very hard. The test of survival for a tank is whether they can survive two hits or so without a heal landing. Health pools probably just need to be higher......the only real threat is whether you can get the tank back up to 100% before the next hit lands.
Гениально.
Причина: хилеры могут вылечить танка на 100% за пару секунд.
Следствие: на боссах надо ставить их в то положение, когда им постоянно надо вылечивать танка почти на 100% каждый удар.
Проблема: это нихуя не весело — пропустил один удар и танк умер.
Решение: «вероятно, здоровья должно быть больше». Ну да, «доктор, мне больно дышать» — «ну так не дышите».
Вполне же очевидно, что проблему надо решать — сюрприз! — в ее причине.
Хилеры не должны вылечивать танка на 100% за пару секунд.
Shards aren’t going anywhere. They are part of the warlock class. Campaigning to have them removed is like asking for shamans to lose totems or warriors to lose stances.
Хаха, это что, игра «назови три неработающие механики»?